Menu

Bądź sobą!

Coś o mnie, coś o szczęściu, codzienności

Z pasji do pisania ; )

olaksnddh

Hej ; ) Co tam u was? Dziś chcę trochę popisać o mojej pasji do pisania. Każdy z nas lubi coś innego, ma predyspozycje do różnych rzeczy i każdy z nas ma inne zajawki. Moim zdaniem warto to wykorzystywać. Bo kiedy, jak nie teraz? Pamiętam, że już w s... więcej

Grace i Grace... cudowny serial!

olaksnddh

Cześć! Wiem. Mało tu bywam, ale niestety, to na razie nie może się zmienić. Trochę mi szkoda bo blog zaczynał być naprawdę lubiany i popularny, ale teraz postawiłam sobie ogromny i mega ważny dla mnie cel... jeśli ktoś pamięta - jest to napisanie pow... więcej

Sorry, ale mam to gdzieś

olaksnddh

- Anka ma nowe paznokcie co ty na to? Może i ty wybierz się do kosmetyczki? - Nasz Krzyś ma tyle osiągnięć w szkole. Słyszałam, że u ciebie ostatnio nic ciekawego? - Ja chyba schudłam. Ja chyba zacznę lepiej zarabiać. Jak Ja nie znoszę komedii. Ja pr... więcej

"Ciszej, głośniej, ciszej"

olaksnddh

Ciszej, głośniej, ciszej Melodia cicho gra, chcę słyszeć ją, Ciszej, głośniej, ciszej, Nie słyszę nic. Piękne obrazy, nasz własny film, Taki idealny, taki piękny film. Nadal bez dźwięku, Nie chcę już czuć  lęku, Chcę Twojej radości, wdzięku. Wsp... więcej

Moja piosenka ; )

olaksnddh

Idę, dookoła las, ciemność, szelest liści... Czy mój plan dziś się ziści? Nie zatrzymuj się! Proszę biegnij... To właśnie powtarzam sobie. Muszę to sobie powtarzać. x2 Jeśli chcę wytrwać, być przy Tobie... Co ja robię?! Drzewo łamie się w pół, mogę w... więcej

Siła Miłości - część XXXVI

olaksnddh

- Dzięki Ci za pomoc....Dawid. - Drobiazg... ja to gentleman. - Skromniś... - Oj puszę się tak dla żartów hehe... miło, że dotrzymujesz mi towarzystwa. - Więc mogę z Tobą swobodnie pogadać? - Zoja zaczęła bawić się łyżeczką w mega ciemnej kawie. - Ja... więcej

Ja, moja nowa energia i moc przemyśleń

olaksnddh

Teraz żyć tą chwilą, myśli złe przeminą... Witam serdecznie! Zrobiłam trochę przerwy od blogowania, czas poświęciłam na ważne przemyślenia, nowy start, powracam znowu silna, trochę inna, niż wcześniej ; -)))) Czasem warto odpocząć, zwolnić, przeżyć j... więcej

Ale kochająca się rodzina! Tak... na zdjęciu

olaksnddh

Siema! Dziś jestem z siebie dumna. Mimo obrażania mnie (za odmówienie przysługi, która po prostu mi nie leży), mimo wrednych komentarzy, że jestem dziewczyną o zjebanym charakterze, jestem kompletnie bez kultury, itp... jakoś ostro się nie przejęłam.... więcej

WYZWANIE - 100 HAPPY DAYS

olaksnddh

Hej, co tam u Was? U mnie dobrze.... całkiem. Jak spędzę ten dzień, zależy w dużej mierze ode mnie. Mam wybór albo myśli optymistyczne albo pesymistyczne (myśli mają z kolei wpływ na nasze działania). Przechodząc ulicą widzę wiele twarzy smutnych, ub... więcej

60 faktów o mnie

olaksnddh

Cześć, u mnie dziś całkiem stabilnie, ale nie będę zachwalała dnia przed zachodem słońca. Mam w głowie słowa K. Wojewódzkiego... podobał mi się jego tekst... między innymi taki: człowiek, który nie ma wrogów jest miernotą.... czy coś w tym stylu ; ))... więcej

Ciężko Ci sprostać wyzwaniom? To szukaj inspiracji

olaksnddh

Cześć, siema i czołem. Dziś wpis motywacyjny. Dla osób, które borykają się z realizacją swoich planów, celów. Dla ludzi o wielkim potencjale, ale jeszcze nie do końca oszlifowanych. Udało się. Masz listę swoich postanowień. Na samą myśl o ich realiza... więcej

© Bądź sobą!
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci