Menu

Bądź sobą!

Coś o mnie, coś o szczęściu, codzienności

Coś o powieści, o jej tworzeniu

olaksnddh

Hello! Chciałam w skrócie trochę przedstawić Wam moją powieść i moje pomysły na nią... Start ; ) 1. O czym piszę? Poruszam temat o adopcji, czyli dziewczyna dowiaduje się, że nie wychowują jej biologiczni rodzice - o wszystkim informuje ją siostra, k... więcej

Cel

olaksnddh

Cześć! Dziś mój nastrój jest ciut mieszany, ale jednak spokojny. To stanowczo spokojny dzień. Z pewnością tak, jak ja żyjecie Mundialem... muszę przyznać, że ten czas jest dla mnie inspirujący. Dlaczego? Inspiruje mnie ta cała otoczka piłki nożnej. P... więcej

Karol, wróciłam!

olaksnddh

Karola zostawiła żona. Dlaczego? W firmie się nie wiodło, mniej kasy, mniej wypadów, mniej ciuchów, kosmetyków, lansu, nowych mebli... mniej wszystkiego.... niestety też mniej pozornego uczucia między Karolem, a Marysią. Marysi bardzo to się nie spod... więcej

No to do pracy ;) Wracam z nową energią!

olaksnddh

Hej! Życie potrafi być bardzo przewrotne. Nie tak dawno byłam podłamana, dziś jestem szczęśliwa. Doceniam magię wybaczania, ponieważ to miało wpływ na to, że mam dzisiaj naprawdę piękny dzień, za który jestem wdzięczna. Uśmiecham się znowu, cieszę, ś... więcej

Mój dzień

olaksnddh

Siemka. W sumie... Dzień dobry ; ) Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam mój przykładowy dzień. O tym, co robię i jak on wygląda... 1. Zaczynam od śniadania. Chyba jak większość... ; ) 2. Blogowanie. Dziś postanowiłam zrobić wpis wcześniej, wieczorem ... więcej

Uśmiech proszę! : ))

olaksnddh

Hejo! Powyżej zdjęcie z mojego fotobloga ; )) Dziś muszę przyznać, że mam bardzo dobry (a co najważniejsze - spokojny) dzień. W sumie nic nowego się u mnie nie dzieje, ale mam nadzieję, że mega dużo będzie się dziać w ten piątek i weekend, ponieważ z... więcej

Warto wracać do przeszłości

olaksnddh

Cześć ; ) Ostatnio przyszło mi się uporać z trudnymi emocjami, sytuacjami w życiu. Czasami los podsyła nam to, czego najbardziej się boimy, czego nie chcemy, podsyła nam to czego nie akceptujemy. Myślałam, że zawładną mną łzy, czułam wręcz ciężkość w... więcej

Często ranimy samych siebie

olaksnddh

Siema. Zauważyłam u siebie coś, co stanowczo mi się nie podoba i było bardzo destrukcyjne. Zauważyłam, że dawałam sobą za bardzo manipulować, tzn. manipulować moimi emocjami; za bardzo określałam siebie przez pryzmat innych ludzi i brałam sobie do gł... więcej

Polub Sisu ; )))

olaksnddh

Hej ; ) (Krajobraz Finlandii) Przyznam, że dzisiaj mam dość dobry dzień (mam nadzieję, że głównym tego powodem nie jest kupienie 2 par nowych butów : D ) Pomaga mi jedna owocna myśl, którą przeczytałam - jeśli nie czujesz się szczęśliwy/a po prostu u... więcej

Realizacja planów nie musi być taka straszna ;)

olaksnddh

Hej! Wybaczcie, ale fajny poniedziałek mi się nie udał. Mogę się za to pochwalić dość fajnym wtorkiem. Ostatnio zauważyłam, że przydałaby mi się lepsza organizacja czasu, Wiecie, aby mieć więcej wolnego na różne ukochane przyjemności ; ) Znalazłam fa... więcej

Z luzem Ci do twarzy : ))

olaksnddh

 Cześć. Jak pisałam Wam wcześniej bardzo staram się ograniczać stres w moim życiu bo zauważyłam, że stanowczo za dużo mnie zjadał. Dziś o zwyczajnym luzie, który pełni z pewnością nadzwyczajną rolę w naszej codzienności. Dużo ludzi nie lubi poni... więcej

Czas na szaleństwo ; >

olaksnddh

Siemanderro ; ) Projekt "TAK" daje mi sporo popalić, mam nowy fajny pomysł na ten projekt. Zamierzam dokonywać przez 2 tygodnie wpisów, gdzie będę zdawać codziennie "papierowo" relacje, jak to radzę sobie z wyzwaniami ugodowej kobiety ; )  Gorąc... więcej

Projekt "TAK"

olaksnddh

Cześć!!! Na samym wstępie - bardzo dziękuję moim czytelnikom i kłaniam się nisko ; ) Statystyki mocno mnie zaskoczyły i dały jeszcze większego powera do pisania. Naprawdę dziękuję bo lubię widzieć sens w tym, co robię : )) Długo zastanawiałam się, co... więcej

Bo spokój i szczęście to kwestia Priorytetów.

olaksnddh

Hej! "Życie dla nas ma już plan,  TYLKO KILKA SZANS" Lubię wsłuchiwać się w piosenki, szczególnie w te, które są dla mnie mądre. Życie podsyła dla nas czasami okazje, różne fajne pomysły, różne wzniosłe myśli i refleksje. Często nie korzystamy z... więcej

Pasja, która zaprowadzi Cię na sam szczyt

olaksnddh

Cześć! W końcu. W końcu postawiłam sobie ten cel, który jest źródłem mojej ogromnej inspiracji - jest to rozwijanie mojego bloga. Obecny blog na pewno będzie miał na celu bardziej motywować. Prowadzę osobisty planer i muszę przyznać widzę tego fajne ... więcej

A jak to będzie za rok?

olaksnddh

  Cześć! Ostatnio miałam potrzebę przelać swoje myśli więc to robię ; ) Co u mnie? Jakie są moje nowe przemyślenia? Czemu wybiegam w czas? U mnie na razie... bardzo zwyczajnie. Pokuszę się o stwierdzenie, że bywa nawet nudno, monotonnie (a monot... więcej

© Bądź sobą!
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci