Menu

Bądź sobą!

Coś o mnie, coś o szczęściu, codzienności

Wszystko

Mniej znaczy więcej... faktycznie

olaksnddh

Siemka moi naj naj naj najlepsi i najpiękniejsi czytelnicy : D Z góry piszę, że jestem zmęczona... bardzo zmęczona. Proszę więc o drobną wyrozumiałość bo piszę na pograniczu utracenia energii;). A chcę się moimi spostrzeżeniami podzielić już dziś. Za... więcej

Cała prawda o sobie : ))

olaksnddh

Cześć! Dawno moje wpisy się nie pojawiały. Walczyłam, testowałam nowe rzeczy, starałam się, aby moje dni były jak najpiękniejsze. Z różnym skutkiem, ale jednak bardziej tym pozytywnym ( nie wiem o co chodzi, ale czuję życie jakoś bardziej, bardziej m... więcej

Mózg i ciało... warto się ich słuchać ;)

olaksnddh

Cześć, hej, siema, a jeśli ktoś lubi, to nawet "dobry wieczór". Co u mnie? Jak mi się żyje? Jak zawsze mam głowę pełną pomysłów. Coś robię, aby potem z tego rezygnować. Coś buduję, aby potem to zburzyć przez delikatny dotyk dłoni, z powodu prozaiczne... więcej

Projekt - SZCZĘŚCIE

olaksnddh

Hej. Wybaczcie, że ostatnio wpisów jest mniej, ale obecnie zaczęłam się zajmować troszkę innymi rzeczami... w tym odbudowuję ważną dla mnie relację. Kiedyś może znowu powrócę do częstszego pisania... jak na razie wpisy będą... raz w tygodniu. Bo jedn... więcej

Czasami w życiu trzeba się poboksować

olaksnddh

Hej! U mnie ostatnio trochę ciekawiej, ponieważ rozpoczynam pracę : )) Bardzo mi na tym zależało i w końcu się udało. Ten wpis będzie wyjątkowo na szybko, ponieważ czeka mnie dość krótki pobyt w domu.... więc w skrócie. Miałam ostatnio dość dużo prob... więcej

Czasami absolutnie pożera mnie strach

olaksnddh

Hej. Dziś zaczęłam się nad sobą zastanawiać i to bardzo... ostatnio irytowały mnie moje własne zachowania. Lęk, strach przed załatwianiem pewnych spraw.... niby jestem optymistką, ale czasami ogarnia mnie taka niemoc, że szkoda gadać.... Nie raz marz... więcej

Nie muszę być (nie)doskonała

olaksnddh

Cześć!!! Dziś całkiem produktywny dzień, ponieważ spędziłam go na realizowaniu dość istotnych rzeczy i co najważniejsze - powieści jest więcej (serio nie mogę się doczekać dnia, kiedy w końcu wyślę, to nad czym tyle pracuję). Wpis o moich głębokich p... więcej

Odpuść sobie... bo czasami trzeba

olaksnddh

Hej! Mam nadzieję, że u Was wszystko okej. Co tam u mnie? .... Trochę słabo... planowałam wypad z moim chłopakiem. No wiecie... taka wyprawa życia, przed siebie; z kanapkami, plecakami, adrenalinka i tą całą otoczką, która nazywa się "wycieczkowo". S... więcej

O tym, czego pragnie współczesna, młoda kobieta

olaksnddh

Siema! Ten dzień minął mi momentalnie... bawiłam się w kucharza, oczywiście pisałam powieść, ćwiczyłam i takie tam... i jednak na "takich tam" czas szybko umknął.   Co tego dnia chciałabym przekazać? Rozmyślałam dzisiaj troszkę o współczesnych k... więcej

Odczarowanie

olaksnddh

Cześć, muszę przyznać, że ten dzień jest dla mnie całkiem dobry. Bo nie leniłam się tylko dzielnie robiłam swoje. Zaczynam coraz bardziej szanować mój czas i staram się go wykorzystać jak najlepiej. Marzeń i celów mam wiele, ale staram skupiać się na... więcej

Walka o spektakularny efekt

olaksnddh

Hej! Jestem dziś trochę niepocieszona, ale jeszcze jednak pełna wiary w naszą polską drużynę. Piłka jest jednak dość nieprzewidywalna... jak czasami o wszystkim może zadecydować głupi błąd... tego wieczoru... nawet błędy. Co tam u mnie? Realizuję jak... więcej

Coś o powieści, o jej tworzeniu

olaksnddh

Hello! Chciałam w skrócie trochę przedstawić Wam moją powieść i moje pomysły na nią... Start ; ) 1. O czym piszę? Poruszam temat o adopcji, czyli dziewczyna dowiaduje się, że nie wychowują jej biologiczni rodzice - o wszystkim informuje ją siostra, k... więcej

Cel

olaksnddh

Cześć! Dziś mój nastrój jest ciut mieszany, ale jednak spokojny. To stanowczo spokojny dzień. Z pewnością tak, jak ja żyjecie Mundialem... muszę przyznać, że ten czas jest dla mnie inspirujący. Dlaczego? Inspiruje mnie ta cała otoczka piłki nożnej. P... więcej

Karol, wróciłam!

olaksnddh

Karola zostawiła żona. Dlaczego? W firmie się nie wiodło, mniej kasy, mniej wypadów, mniej ciuchów, kosmetyków, lansu, nowych mebli... mniej wszystkiego.... niestety też mniej pozornego uczucia między Karolem, a Marysią. Marysi bardzo to się nie spod... więcej

No to do pracy ;) Wracam z nową energią!

olaksnddh

Hej! Życie potrafi być bardzo przewrotne. Nie tak dawno byłam podłamana, dziś jestem szczęśliwa. Doceniam magię wybaczania, ponieważ to miało wpływ na to, że mam dzisiaj naprawdę piękny dzień, za który jestem wdzięczna. Uśmiecham się znowu, cieszę, ś... więcej

© Bądź sobą!
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci